16 Mayıs 2011 Pazartesi

ben ne zaman böyle oldum.



Kızlarla okul yemeğinde çekilen fotoğraflarda en kilolu benim .Moralim bozuldu hemen yürüyüşe çıktım. Evlendiğimde 43 kiloydum.Görümcem etek dikerken beli büzgülü dikiyordu kilolu olayım diye şimdide hangi kıyafeti giysem de zayıf göstersin diye ayna karşısında işe gitmeden önce kıyafet deniyorum.Ama kararlıyım.en azından zayıflamazsam diyetisyene gideceğim ama yemek yemeyi de o kadar seviyorum .Olsun yaşlanınca hiç veremem.Tek olumlu tarafı yüzümdeki kırışıklıklar daha az beli oluyor.
Sol taraftaki bir yıl önce

5 yorum:

  1. Güzel karar. Destekliyorum gönülden. Hem yazda geliyor.Sağlık açısındanda iyi olur.

    YanıtlaSil
  2. aynaya baktığımda ya kendimi görmüyordum ya da önemsemiyordum.Dün akşam yürüdüm sabah kalktım yürüdüm.Bugünde diyetisyeni arayıp randevu alayım

    YanıtlaSil
  3. Al canım. Bende biraz rapta zapta aldım kendimi. Bir kap yemek ve bol yeşillik yiyorum. Bol su içmeyi unutma.

    YanıtlaSil
  4. Kilo hepimizin ortak derdi.Metabolizmam o kadar yavaşladı ki,eskiden yediğimin yarısını da yesem kilo almaya devam ediyorum,üstelik bu ara yürüyüşler, de aksattım,etetik kaygılardan çok sağlık için kilo vermeliyim.Size de kolay gelsin !

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler ancak kararlıyım bugün yeğenimindüğünü için abiye elbise alayım dedim üst beden 44 dedi
    ama alt 40 alarm çanları çaldı.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...