19 Mayıs 2011 Perşembe

istanbul

Eşime dedim ki 19 mayıs tatilinde bir Akdeniz tarafına inelim.İsınalım.Dersi olduğunu söyledi.Ben de istanbul'a sevgili oğluma gideyim dedim.
Yolculuk çok güzel geçtiHer yer yeşermiş arada sarı çiçekler.Oh be kendime geldim dedim.Manzaranın keyfine doyum olmadı.Kulağımda da Candan Erçetin'in bahar şarkısı doğayla uyumlu .anlamlı diğer şarkılaarı mesut mesut giderken arkamdaki bayanın koltuğunuzu çok yatırdınız hanfendi burada çalışıyoruz.bunalttınız sözü mutluluğun üzerine çöreklenmiş yaban kedisi hızında beni sarstı.Bir laf söylesem kavga çıkacak.ya sabır diyerek koltuk dik duruma getirildi.O arada öfkeden kan beynime çıkarken,sana mutlu olmak yok dedim.Kendimi sakinleştirmem için boşver önemseme sakin ol diyen bir mesajı kendime verdim.Bir film açayım dedim.Kaçak işcileri anlatan bir film izledim, Sonuçta keyifli bir yolculuk yaptım.Sevgili oğluma geldiğimi haber verdim.Meğer ne çok özlemişim.İyi ki gelmişim.

1 yorum:

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...