13 Mayıs 2012 Pazar

Güzel insanlara


Tarifsiz bir hüzün bu,sabah kime telefon etsem diye düşündüm.Kızımı aramak üzereydim ki .O beni aradı.anneler günü bile değişti. Telefonun ucunda onun sesi yok.Albümdeki resimlerden anıların arasına düşen anların resmi var.Sabah uyandığımızda açılan böreklerin kokusu burnumda.kahvaltıda haydi Zehra bir kabaklı omlet yapsan sesini içerden duyuyor gibiyim.Şimdi ise yeğen aradı annaneler ve anneler günün kutlu olsun diye.Artık bizler annelerimizin yerini aldık.Zaman nasıl değişiyor.Aynı zamanda çok hızlı.Bugün karşılıksız bir insanı sevebilme günü.Çıkarsız.Sadece bir güne sığmayan o özel insanlara.

7 yorum:

  1. Canım anneler günün kutlu olsun. Anneciğin babacığın gitti ama güzel bir Ege'cik geldi sana. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hüzünlendim :( Allah rahmet eylesin! Bizler büyüdük anne olduk ,hatta bazılarımız büyükanne oldu değil mi ? Anneler gününüz kutlu olsun !

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler mihriban biraz önce annendeydik evet dediğin doğru.seninde anneler günün kutlu olsun
    Teşekkürler Colette seninde anneler günün kutlu olsun sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler mihriban biraz önce annendeydik evet dediğin doğru.seninde anneler günün kutlu olsun
    Teşekkürler Colette seninde anneler günün kutlu olsun sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin...hayatımızdan hiçbir gidenin yeri tam anlamı ile dolmazken hele ki bu anne baba olunca yorum bile yapamıyorum.ama güzel hatıraların varlıklarını her daim yaşatacağı muhakkak.ailenizle huzurlu nice anneler günlerine...

    YanıtlaSil
  6. Anne dediklerimiz gittiler, kimselere anne diyemiyoruz belki ama şükürler olsun ki anne diyenlerimiz var.
    Torununuz e kızınızla ve de tüm sediklerinile nie anneler günlerine...

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler Pınar pare teşekkürler Laleninbahçesi katılıyorum size sizlerinde geçmiş anneler gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...