21 Ağustos 2012 Salı

Gün başlıyor






Her zaman ki gibi erkenden uyandım.Bilgisayar ile haşır neşir olduktan sonra yürüyüşe çıktım.Sabah sekiz şık iki bayan makyajlar yapılmış selamlaşma ardından biri diğerine "yağmur yağmadan gökkuşağı çıktı."dedi .Ben de incecik giysiyle yürüyüşe çıkmıştım.Eve dönüp birşeyler giymeye üşendim.Çok yağarsa şansıma dedim.Lokantaların önlerinde  masalar sandalyeler toplanmış ,yerler süpürülüp  yıkanmış.İki kişi deniz kenarında fotoğraf çekme işi ile uğraşıyor.Çöpleri toplayan kişiye kolay gelsin dedim.Ama beni duymadı.Hava gitgide daha çok bulutlanmaya başladı.Alışveriş çadırlarının önünde uyuyan insanlar .Köpeğini gezdiren bir bayan.Yürüyüş yapan insanlar .Koşan bir genç.Vazgeçmeme kararı alarak yürüyüşümü tamamladım.Arada gökyüzü tamamen kapandı.Yağmur ince ince yağdı.Yalı Kahvesi'nde.fırından taze çıkmış simitlere sıcak bir  çay eşlik etti. .Simit zamlanmış yediyüzelli olmuştu.Kahvaltı eden insanlar kahveyi doldurmaya başladı.Yürüyüş yaptığım yerlerin fotoğrafları..Son iki resim kahvaltı yaptığım yer.

2 yorum:

  1. Merhaba resimler çok güzel paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Selam sizi tanıdığıma memnun oldum.Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...