19 Ekim 2012 Cuma

Kasımpatlar ekilirken

                                                 Mevsim sonbahar,saksılarda kasımpatlar


Sonbaharın en güzel çiçeklerinden biri kasımpatlar.Çiçeği boldur.Evde üç saksım var.Yaz sıcağından ölmeden çıktılar.Üzerleri tomurcuk dolu.Ancak açmış çiçekler bir an önce almak lazım dedim.Dayanamadı.gittim,sarılar,bordo, beyazlardan oluşan çiçekleri aldım.Saksılarını eve gelince değiştirdim.Eski saksıları dar gelmiş.Şöyle büyük saksılara geçrdim.Çok güzel oldu.ardından perdeler geldi.Evin havası değişti..Arada bir evin içini düzenler yeni bir yastık,çiçek ,obje,bardak,tabaklarla ev kışa hazırlanır..Ardından balkonlar .Mevsim çiçekleri alınır,boş saksılara çiçekler ekilir.Baktım evde tere ve dereotu tohumu var.Hemen ektim.Çökelek biberin içine konacak kadar çıktı.Hem de organik.Bugün dişci randevum vardı.Diş meğer ne kadar önemli.İki diş doldu.Ama şu an ağrıyor.Bilmiyorum neden?Yarın dişcimi arayayım.Sağlık ne kadar önemli.
17. FestivalDişciden sonra Ankara 17.tiyatro Festivalinin toplantısına yetiştim.Bugün görev dağılımı ve son gelişmeler değerlendirildi.Bu sene yine Akün sahnesinde görevliyim.16 Kasım -26 Kasım tarihleri arasında festival.İzlenecek güzel oyunlar var.Ayrıca sosyal sorumluluk projesi kapsamında hayatında hiç tiyatroya gitmemiş insanlar için oyunlar ve sahneler belirlendi.Yorgun ama mutlu bir şekilde eve döndüm.

4 yorum:

  1. ben çiçek yetiştiremesemde(çiftlik hariç)cam kenarlarında saksıda duran çiçeklerin hastasıyım.

    YanıtlaSil
  2. Siz daha büyüklerle uğraşıyorsunuz.Benim ki küçük ama bayağı saksım var yazın giderken kötü oluyor.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. Kasımpatılar pek güzel maşallah bayılırım. Dişleriniz şimdi nasıl iyileştiniz mi?

    YanıtlaSil
  4. Fadiş o dişler iyileşti.Dün 7 diş kesildi.Yerlerine protez olacak.Ama dün çeneyi hssetmedim desem yeridir.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...