26 Aralık 2012 Çarşamba

2013 yılına mektup

Yeni yıla girerken bir önceki yılın muhasebesini yaparım.Kendimle ilgili yeni kararlar alırım.Yaptıklarımı yapacaklarımı düşünürüm.Sadece yılbaşı için değil.Bazen yaptığım bir davranıştan sonra,bazen birinde görüp hoşuma giden bir davranış,proje.Ancak Yeni yılda bunları ne kadar uyguladım diye düşünür, sonuçta genel bir muhasebe olur.
*2012 yılın en güzel olayı aile ile ilgili.Torunumun hayatımıza girmesi.Ege bebeğin dünyaya gelmesi.
*Benim için ise emekli olmam.Hemen tüm arkadaşlarım torunun için mi emekli oldun diye sorarlar.Ben açıklama yaparım.Öyle tesadüf etti.Bir kaç yıldır düşünüyorum..Şu an haftanın üç günü Ege bebekle meşgulüm. Ne sıkılacak zaman oluyor.Bir bakışı gülümsemesi dünyalara bedel.
*Kendim için bir karar aldım.Daha dikkatli olmak.Tanıştığım insanlarda,dinlediğim fıkra,dinlediğim ninniyide unutmamak.
*.Boş zamanı ya da yanlış oldu.Zamanımı planlı kullanmak.Yapmak istediklerimi bir plana koyup gerçekleştirmek.
*Ülkem için savaşların olmadığı, herkesin insanca yaşadığı,sanatın desteklendiği.güzel bir dünya.
*Oğlum için iş,eşim için işlerini azaltıp ,stressiz bir bir yaşam.Kızım için ailesiyle mutlu bir yıl.Sevdiklerim için sağlık,gençler için iş ve başarı.

2 yorum:

  1. inş , bütün dilekler gerçek olsun , güzel olanlar:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler kitap eylemcisi senin de herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...