2 Mart 2013 Cumartesi

Ansiklopedi ve çiçek






Kitaplık düzenlemeleri devam ediyor.Benim kitaplar halen üstüste.Eşimin kitaplarından benimkilere yer yok.Bir dönem ansiklopedi furyası vardı.Şimdiki gibi intenetin olmadığı dönemlerde Meydan Larus,Ana Britanica,Filozoflar ansiklopedisi ,Cumhuriyet dönemi ansiklopedisi Vb.Her biri benim için çok kıymetli.Gazetelerin verdiği bazı ansiklopedileri ev taşırken okula ,arkadaşlara bağışladım.En son ne zaman baktın dersen Filozoflar Ansiklopedisi elimin altında zaman zaman bakarım.Diğerleri gözümün önünde değil.Onun yerine google sağolsun.ancak her bir arama daha önce okumuştum.enerji kullanımı demek.Kitapların zevki farklı.Her biri ayrı dünya.Kitabın kokusu insanı mutlu ediyor.Acaba okullardaki ansiklopedilere öğrenciler bakıyorlar mı?Genelde ödevleri hep internetten getiriyorlar.Kes ,kopyala,yapıştır.Bilgi bu kadar kolay elde edilmiyor.Okumadan da getiriyorlar.Bilgiyi sevmek gerekir.Sonra onu okumak ,okunulanı anlamak .Anladığını yorum yapmak.Öyle kolay kopyala yapıştır hikayesi olmuyor.Çiçek olayı nedir?Tabii ki baharın mutluluğu hele açan çiçeklerin bana verdiği mutluluğu anlatamam.Kızımın orkidesini bana getirdim açınca ona götürüyorum.Benim çiçekler gezen çiçek oluyor.Ayrıca bakım ,elimden geldiğince tedavi.Yok o kadar uzmanı değilim,ama çiçekten anlarım.Ansiklopedilerin meydan çıkması iyi oldu.Biraz karıştırayım.Yeni dünyalara yelken açayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...