12 Nisan 2014 Cumartesi

Yazmayalı çok olmuş

Bazen çoşuyor  anlatacaklarım çok diyorum. Konuşmak yetersiz gelince yazmaya dönüyorum. Bazen düşlerimde konuşuyor ve yazıyorum. Yaşantımı dış dünya ;doğanın uyanışı rütin yapılan yürüyüşler.Bugün dolu esnasında arabaya kendimi zor attım.Hele yağmur esnasında ortam harikaydı.Dikmen vadi'sinin yeşilliği ruhuma iyi geliyor. Uzun zamandır fotoğraf çekmemiştim.Sanki eski dostu özlemişim gibi geldi. Bugün bol bol çektim. Ev dünyası.Evde yapılan işler ,balkon düzenlenmesi, Torunun doğum günü parti hazırlıkları. tema olarak hayvanları seçtim. Renk olarak sarı ağırlıklı. Ektiğim domateslerin çiçek vermesinin sevinci ayrı. maydanozlar büyümeye başladı. Biberler ancak kendine geldi. Ay çekirdeği ektim.Ancak çok cılız çıkıyor.Sabah ilk ziyaretim çiçekler, sardunyalar çiçekte. Bir de siyasi hayat var. Kızgınlıklar ,öfkeler, umutsuzluk. Gelelim iç dünyama gel git arasında .Torun için yaptığım ev süslemesi çok fazla diyor kendime kızıyorum.Diğer tarafta karşısına geçiyor.Mutlu oluyorum. Tıpkı med cezir gibi. Bazen dünyayı sırtlamışım gibi geliyor. Bazen her şey bomboş . Bedenime bakıyor ne zaman yaşlanmışım diyorum. Yüzdeki kırışıklar yaşanmışlıktır diyeceğim ama oda kendimi kandırma gibi oluyor. Tüm bunlara rağmen kalk diyorum Günlük yaşamın ,yapılması gereken işlerin olması bile güzel. Enerjimi olumsuzluklara değil olumlu olanlara yönelt diyorum.


Dikmen Vadi'si Kiraz çiçekleri açmak üzere
Vadi'den şelale
Hep pencereden güllere bakmak hoşuma gitmiştir. Balkondaki gülüm tomurcuk dolu.
Duvarda sarkan çiçekler .Yakında daha çok çoşacaklar.

2 yorum:

  1. Sizinle karşılaştığıma çok sevindim. Siz de benim gibi bir fotoğrafsever ve çiçekseversiniz. İyi ki yazmışsınız.:)

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...