3 Aralık 2015 Perşembe

Yolculuk

Festival hareketliliği bitti. Tatlı ama keyifli bir yorgunluk. Birden bir boşluk oluştu. Daha önceden arkadaşla konuşmuştuk. Mersin'de havanın güzel olduğunu söylemişti.Ben de geleyim demiştim. Fakat daha sonra kararsız kaldım. Arkadaşlarımın ısrarına dayanamadım
Ankara'nın bir gün önceki soğuk karlı havasını bırakıp bugün de ayazı vardı. Ama güneşde var diğer tarafta. Yolda pırıl pıril bir güneş , mavi bir gökyüzü ve sararmış ekinler. Daha dogrusu kurumuş otlar. Bana eşlik eden bir heyecan. Elimde Ferzan Özpetek'in kitabı  sen benim hayatımsın ile yollara düştüm. Biraz ülke gündeminden uzaklaşmak biraz dinlence ve yeni yerler. Mrrsin'e birkaç kez gittim.Ancak kendimiz gezmiştik.Şimdi  yerlisiyle gezmek ayrı bir duygu.Gezi notlarının heyecanı beni şimdiden sardı.

                                                       
                                                  Tuz Gölü

3 yorum:

  1. Festıvl ustu gezı.... Sankı kendımı goruyorum bu sıralamada ;) Her fırsatı degerlendırmek gerek genclık elden gıtmeden gezmek gerek hele de dedıgınz gıbı yerlısıyle olursa en guzelı. Mersın ozellıkle kıs gunlerınde gıdılebılecek en guel yerlerden bırı olsa gerek. Ulkemızın guzellıklerı ozellıkle yerlısıyle bırlıkteysenız benı hem heyecanlandırır...

    Iyı gezmeler ogrebmeler ve yasamalar...

    YanıtlaSil
  2. Bir enerjiyle zamanı değerlendirmek ne güzel.Mersin bugünlerde güneşli ama sabahları ve akşamları oldukça serin. Bahar sonuydu sanırım Mersin'e gelmiştiniz ama uğrayamamıştınız.
    İyi tatiller, güzel geziler diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar iyi etmişsiniz. Karamsar ülke ortamından biraz sıyrılırsınız, Mersin'de çok güzel bir yer ve bence gezmek için tan zamanı.Kitabında çok iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum. İyi, huzurlu tatiller olsun.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...