11 Nisan 2017 Salı

YOKSA BAHAR MI? GELDİ

                


                 Bazen bir kuş olur uzak diyarları keşfederim. Leylek olunca sıcak bir ülke ararım. Bazen bir kuğu olur salına salına süzülürüm


            Alırım başımı atıma atlar uzak diyarlardaki kırlara giderim.Dağlar benim meskenim olur.


      Baharı doyasıya içime çekmek ruhumla yaşamak   için bir kaplumbağa hızında olmak isterim. 

                                     Mor salkımların  kokusunu bir nefes gibi içime çekerim.


Ya da yavrularımı etrafıma toplar onlara dünyayı anlatırım. Kimim ,nereden geliyorum,nereye gidiyorum. Ne istiyorum. 


                                     Hayal kırıklığımı saklarım. Beklentilerimi en aza indiririm.

 Ege'de İzmir'in bir köyünde  papatya tarlasında papatya olarak dünyaya gelirim etrafıma şöyle bir bakınırım. Tohumum bazen bir saksıda ,bazen bir çorak tarlada, bazen bir evin bahçesinde olur.


 En güzeli de doğada keşfedilecek güzelliklerin var olduğunu bilmektir.Çimenler arasında başını uzatan bir anemon umudunu kaybetme der bana.

                                      
                                           Hala elma çiçek açmakta arı balını toplamaktadır.




                                         Bazende sevgiyle  bir köpeği okşamak sevmektir.

4 yorum:

  1. Merhaba! :)

    Doğa ne güzel!

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  2. Doğanın en güzel hali. Yeniden doğuş, toprağın bereketi...

    YanıtlaSil
  3. Evet Yazdan Kalan .Bende doğadan etkileniyor canlanıyor enerji topluyorum .

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...